KANAŁY KOMUNIKACYJNE DLA WNIOSKÓW I SKARG
Wnioski i skargi można składać w następujący sposób
- osobiście w Sekretariacie Dyrekcji Szpitala lub Kancelarii Sekretariatu
- listownie na adres Szpitala
- telefonicznie pod numerem: 59 8635 325 oraz 59 8635 331
- za pośrednictwem faxu na numer: 59 8633 173
- mailowo na adres: sekretariat@szpital-lebork.com.pl
- na adres skrzynki podawczej ePUAP: /SPSZOZ_Lebork/SkrytkaESP.
INFORMACJE WYMAGANE WE WNIOSKACH I SKARGACH
Informacje, które muszą zostać zawarte we wniosku lub w skardze:
- imię i nazwisko wnoszącego oraz dokładny adres do korespondencji, opcjonalnie numer telefonu
- pisemną zgodę wnioskodawcy, jeśli skarga lub wniosek są składane w interesie innej osoby
- w skardze i wniosku, w miarę możliwości, należy przedstawić jak najwięcej szczegółów opisujących zdarzenie, którego dotyczy dana sprawa.
CZAS ROZPATRYWANIA WNIOSKÓW I SKARG
Odpowiedzi na wnioski oraz skargi udzielane są bez zbędnej zwłoki, tzn. nie później niż miesiąc od wpłynięcia do SPS ZOZ w Lęborku.
Gabinety Podstawowej Opieki Zdrowotnej SPS ZOZ z siedzibą w Lęborku oraz w Łebie realizują kompleksową opiekę zdrowotną dla mieszkańców regionu oferując poszerzony zakres świadczeń prowadzony w modelu koordynowanym. Dzięki dwóm lokalizacjom pacjenci mogą liczyć na łatwy dostęp do wykwalifikowanego personelu medycznego oraz nowoczesnych metod wykonywania badań dodatkowych. Placówki zapewniają profesjonalną opiekę medyczną kładąc nacisk na wysoką jakość procesu diagnostyczno-terapeutycznego oraz komfort leczenia oparty o optymalne rozwiązania organizacyjne.