KANAŁY KOMUNIKACYJNE DLA WNIOSKÓW I SKARG
Wnioski i skargi można składać w następujący sposób
- osobiście w Sekretariacie Dyrekcji Szpitala lub Kancelarii Sekretariatu
- listownie na adres Szpitala
- telefonicznie pod numerem: 59 8635 325 oraz 59 8635 331
- za pośrednictwem faxu na numer: 59 8633 173
- mailowo na adres: sekretariat@szpital-lebork.com.pl
- na adres skrzynki podawczej ePUAP: /SPSZOZ_Lebork/SkrytkaESP.
INFORMACJE WYMAGANE WE WNIOSKACH I SKARGACH
Informacje, które muszą zostać zawarte we wniosku lub w skardze:
- imię i nazwisko wnoszącego oraz dokładny adres do korespondencji, opcjonalnie numer telefonu
- pisemną zgodę wnioskodawcy, jeśli skarga lub wniosek są składane w interesie innej osoby
- w skardze i wniosku, w miarę możliwości, należy przedstawić jak najwięcej szczegółów opisujących zdarzenie, którego dotyczy dana sprawa.
CZAS ROZPATRYWANIA WNIOSKÓW I SKARG
Odpowiedzi na wnioski oraz skargi udzielane są bez zbędnej zwłoki, tzn. nie później niż miesiąc od wpłynięcia do SPS ZOZ w Lęborku.