Utworzono: 15-03-2022

Od teraz, w przypadku problemów z zasięgiem lub brakiem Internetu, dostęp do aplikacji MojeIKP, gdzie znajdują się m.in. e-recepty, jest możliwy w trybie offline. W przypadku utraty łączności, w aplikacji należy wybrać opcję "Przejdź do trybu offline". Jeżeli dokument, który Cię interesuje był widoczny w aplikacji przed wystąpieniem problemu z zasięgiem lub łącznością, to będzie on dostępny również w trybie offline.

Należy pamiętać, że widok aplikacji w trybie offline będzie zgodny ze stanem z ostatniego logowania do aplikacji MojeIKP przy połączeniu z Internetem. Oznacza to, że żadne zmiany, które pojawiły się w trakcie braku łączności z siecią (np. nowe recepty) nie zostaną wprowadzone do momentu kolejnego poprawnego logowania. Dostępne będą te dokumentu, które były widoczne w aplikacji przed utratą Internetu.

Korzystanie z aplikacji mojeIKP przy wykupie e-recept jest bardzo wygodne, ponieważ pacjent nie musi podawać swojego numeru PESEL. Łatwo dostępny jest też Unijny Certyfikat COVID (UCC). O kody QR obu tych dokumentów pacjent może być poproszony w miejscu, w którym są kłopoty z zasięgiem lub w ogóle brak dostępu do Internetu.